artists: MODIFY RECORDS

style: ambient, electronica, future garage, deep techno, house, bass trends

country: Greece, France, Germany

Modify Records is an online cooperative, an independent artist’s association based in Paris which operates along underground electronic culture.

People that channels their ideas through Modify Records have various influences in certain music trends, labels and artists. Furthermore, they have their own vision in reference to music and art in general. They are fascinated with the recent year’s movement of DIY scene towards to electronic music. More specifically Modify associates with genres such as ambient, electronica, future garage, deep techno, house and bass trends.

Although they are attached with certain music genres their perception is not to be connected with a specific one.

Modify’s potentiality and ethos is based on the ability to connect friendship, strong emotions, mutual respect, music euphoria, artistic freedom, openness in ideas and the mechanical idea of moving forward.

At that basis our label could be a home for a variety of influential electronic musicians.





Presenting: Α Modify mix for Amateur Radio

All tracks* are unreleased and exclusively composed for Amateur Radio.

All tracks* are written & produced by Neoskepsis & Truffaut.

*except project “adskript” written & produced by Neoskepsis & Psquare



_πως φαντάζεστε τον βυθό; 

Ο βυθός είναι πιο κοντά στις ξεχασμένες μνήμες ή σε αυτό που απλά ψάχνουμε να ανακαλύψουμε. Ο βυθός είναι το όνειρο, ο προορισμός και ταυτόχρονα η αγωνία μας, μια τελευταία ανάσα πριν βουτήξουμε μέσα του.


_δύναται η ανθρώπινη παρέμβαση να καταστρέψει τη μνήμη; 

Η ανθρώπινη παρέμβαση έχει καταστρέψει τα πάντα, γιατί όχι και την μνήμη. Το ζητούμενο είναι αν είναι θεμιτό. Σε πλείστες περιπτώσεις το παρελθόν μπορεί να είναι οδυνηρό. Απ' την άλλη, θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν ένα εργαλείο εκμάθησης. Ο Σεφέρης είπε πως αν σβήσουμε το παρελθόν ταυτόχρονα σβήνουμε ένα κομμάτι απ' το μέλλον.

Αν αφαιρέσουμε απ' την εξίσωση τις ηθικές συνέπειες και προχωρήσουμε με μια καθαρή επιστημονική προσέγγιση, η διαγραφή της μνήμης, θα μπορούσε είναι σανίδα σωτηρίας για ανθρώπους που υποφέρουν, άρα το έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Πολλές φορές πασχίζουμε να θυμηθούμε, προσπαθούμε να επαναφέρουμε αναμνήσεις που τις έχουμε στο περίπου, τις στολίζουμε με χρώματα, πρόσωπα ή λόγια φανταστικά.


_μπορεί η εικόνα να (δια) σωθεί μέσω του ήχου; 

Εξαρτάται με τι ταυτίζεται κανείς.Το 1982 ήταν η χρονιά ορόσημο για την ιστορία των οπτικοακουστικών τεχνών όταν προβλήθηκε το ντοκιμαντέρ Κογιανισκάτσι, προφανώς και υπήρχαν προσπάθειες συγχρονισμού του ήχου και της εικόνας απ’ τις αρχές του αιώνα αλλά αυτή ήταν η πιο ολοκληρωμένη και με την περισσότερη απήχηση. Από εκείνο το σημείο υπήρξε μια διαρκής εξέλιξη για τα δύο μέσα. Μας άρεσε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις και όλο αυτό που λες audiovisual experience διότι αυτό φανταζόσουν για το μέλλον, μια όλο και πιο στενή σχέση του ήχου και της εικόνας.

Στις αρχές των zeros που ότι νέο ήταν και εθιστικό είχαμε την πλήρη ταύτιση της ηλεκτρονικής μουσικής με τα motion graphic, animation, short films και documentaries. Στην σημερινή εποχή με video editors όπως τα final cut pro και adobe premier η digital audio workstations, όπως το logic και το ableton, κάθε καλλιτέχνης μπορεί να είναι εν δύναμη σκηνοθέτης και παραγωγός, το παράδειγμα των the blaze μας δείχνει ότι κινηματογραφικά βίντεο και μουσική μπορούν να δημιουργηθούν από τον ίδιο καλλιτέχνη. 


_ποια κατάσταση μυαλού (state of mind) ευνοεί τη δημιουργία; 

 Όταν αισθανεσαι ότι ο χρόνος έχει παγώσει, ότι ζεις (έστω για λίγο) μια μοναδική εμπειρία, που πιθανόν μελλοντικά θα θες να την μεγεθύνεις σε λεπτά, ώρες κτλ γιατί θεωρείς σπάνιο αυτό το συναίσθημα. Η χαρά της δημιουργίας ιδανικά παίζει να'ναι τέρμα εκστατική.


_η υπόγεια μουσική σκηνή θέλει να ανέβει στην επιφάνεια; 

Στην κουλτούρα της ηλεκτρονικής μουσικής και με οδηγό την ιστορία της underground σκηνής των 90's η μετάβαση από ένα κλειστό κύκλο καλλιτεχνών και λίγων φανατικών ακροατών προς την εμπορική επιτυχία συνέβη πολλές φορές. Το τί προέκυψε μετά είναι κάπως στενάχωρο και σε βάζει σε σκέψεις. Η μουσική δεν επιδέχεται περιορισμών και αν είναι κάτι να συμβεί δεν μπορεί κανένας να το ελέγξει. Αν υποθέσουμε ότι οποιαδήποτε υπόγεια μουσική δύναται να εισέλθει στο στάδιο της (μουσικής) βιομηχανίας, τότε ο καλλιτέχνης αυτόματα λύνει το βιοποριστικό και έχει την δυνατότητα να δουλέψει με καλύτερα μηχανήματα ή να συνεργαστεί με επαγγελματίες παραγωγούς κτλ.

Η Βιομηχανία τρόπον τινά ισοπεδώνει τα πάντα. Προκύπτουν ερωτήματα σε σχέση με την καλλιτεχνική ελευθερία διότι πλέον μιλάμε με όρους εμπορικής επιτυχίας και κέρδους. Η μετάλλαξη της underground κουλτούρας αλλάζει τα πάντα, ο καλλιτέχνης πλέον δεν παίζει μεταξύ γνωστών και φίλων αλλά μπροστά σε μεγάλα ακροατήρια, χαρακτηριστικό παράδειγμα τα μεγάλα φεστιβάλ που έχουν γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια, η τέκνο κουλτούρα που έφυγε απ τα αυτοσχέδια πάρτι και τις αποθήκες και μεταφέρθηκε σε τεράστιους χώρους με 50,000 κόσμο.

Μπορεί λοιπόν να είναι ίδιο το συναίσθημα της καλλιτεχνικής δημιουργίας/ελευθερίας ή του τί θα παίξω στο λάιβ όταν απευθύνεσαι σε τόσο μεγάλο κοινό; Απ την αλλη υπάρχει και αυτή η κουλτούρα που θέλει και προσπαθεί να βγεί στην επιφάνεια με τους δικούς της όρους, το καταφέρνει πολυ καλά στις μέρες μας ο burial που συνθέτει underground αστικούς ήχους. 


_ποιος είναι ο ρυθμός της modify records; 

Η modify records προέκυψε μέσα από μια διαρκή αναζήτηση για δημιουργική και καλλιτεχνική ελευθερία. Θέλαμε να ξεκινήσουμε κάτι δικό μας, σε μια εποχή που το να τρέχεις ένα λειμπελ θεωρείται ταυτόσημο με την δημιουργική πράξη του κάνω μουσική.

Την προηγούμενη δεκαετία πολλοί καλλιτέχνες που έγιναν γνωστοί μέσα από ένα label, αποφάσισαν στο peak τους να αποχωρήσουν, δημιουργώντας ταυτόχρονα το δικό τους .Έτσι δημιουργήθηκαν πολλές ανεξάρτητες εταιρίες και αναπτύχθηκαν με γρήγορο ρυθμό νέες τάσεις στην ηλεκτρονική μουσική.

Κακά τα ψέματα όλο αυτό ευνόησε την εξέλιξη της μουσικής , αφού κατά κάποιο τρόπο δημιουργήθηκαν αυτόνομες ζώνες και ένας διαφορετικός/ανεξάρτητος από πιέσεις και παρεμβάσεις πόλος καλλιτεχνικής έκφρασης.

Αυτή τη στιγμή η modify αποτελείται από τρία άτομα (nodi, truffaut, neoskepsis) που με τους δικούς τους "ρυθμούς" είναι βουτηγμένοι στον ηλεκτρονικό ωκεανό. Πριν λίγους μήνες κυκλοφορήσαμε το δεύτερο full length album μας, το ομώνυμο των Half Japan. Παράλληλα θα προχωρήσουμε στην έκδοση των δύο άλμπουμ (Τruffaut - Alive , HalfJapan - Half Japan) σε φυσική μορφή, σε περιορισμένα αντίτυπα. Η μίξη που κάναμε αποκλειστικά για τον amateur περιλαμβάνει ακυκλοφόρητα κομμάτια από διάφορα πρότζεκτ των δύο βασικών καλλιτεχνών της modify neoskepsis και truffaut. 


_βρίσκεστε στην πτώση του καμπαναριού της Παναγίας των Παρισίων· ποιος ήχος περιγράφει τη σκηνή; 

Ξεκινώντας από το ovals και καταλήγοντας στο closer o truffaut αποτύπωσε με τις δικές του "αντηχήσεις" τον ήχο της πόλης και πιο συγκεκριμένα την σύγχρονη αστική ατμόσφαιρα του Παρισιού. Στην αχανή νύχτα , απο μακρινές η κοντινές αποστάσεις, σε διαφορετικά σημεία της πόλης με ένα ψηφιακό εγγραφέα και ένα μικρόφωνο ο truffaut καταγράφει τις στιγμές, με ποίηση και νοσταλγία.

Μέσα απ το άλμπουμ του alive ανιχνεύει την κίνηση των ανθρώπων, τυχαίες συζητήσεις και ήχοι γίνονται tunes, συλλαμβάνει ατμόσφαιρες, αναμιγνύει ασύμβατους ρυθμούς και υπόγεια bass lines, συνθέτει ευφάνταστους ηχητικούς μικρόκοσμους σαμπλάροντας το χάος και την ηχορύπανση. Σας προσκαλούμε να ακούσετε τον ήχο της πτώσης και να νιώσετε για λίγο ζωντανοί. 


_γίνεται ο καλλιτέχνης να είναι ουσιαστικά ελεύθερος; 

Ελεύθερος ως προς το να δημιουργήσει κάτι που τον εκφράζει ναι, υπάρχει χώρος για όλους, επαγγελματίες και μη, στο να εκφραστούν καλλιτεχνικά. Με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ εύκολο πλέον ο καθένας να επικοινωνήσει την τέχνη του.

Το θέμα που προκύπτει είναι σε τι πλαίσιο μπαίνει η ιδιότητα του καλλιτέχνη, είναι επάγγελμα, είναι αποκλειστικά τρόπος έκφρασης, είναι και τα δύο; Αυτό το πλαίσιο καθορίζει και την καλλιτεχνική ελευθερία του. Σε κάποιες χώρες της Μ. Ανατολής δεν είναι δεδομένη η καλλιτεχνική ελευθερία και όταν γίνονται events, βλέπουμε πόσο διψάει ο κόσμος να εκφραστεί και να επικοινωνήσει με τους γύρω του, αυτό δίνει την ελπίδα ότι δεν έχει βιομηχανοποιηθεί πλήρως η μουσική και εξυπηρετεί έναν ανώτερο σκοπό πέρα από σύνορα, θρησκείες και απαγορεύσεις.

Ο Επίκουρος μέσα απ την θεωρία της "έκκλισης" εισάγει το στοιχείο της μη προβλεψιμότητας, της τυχαιότητας, της απροσδιοριστίας, τα άτομα κατά την πτώση τους, που και που ξεφεύγουν απ τις παράλληλες μεταξύ τους τροχιές. Η μη αιτιότητα στην κατασκευής του σύμπαντος, μεταβιβάζει (ΚΑΤ;a κάποιον τρόπο) στα λοιπά όντα άρα και στον άνθρωπο την ιδιότητα του απρόβλεπτου, κατά συνέπεια την ελευθερία βούλησης στην ζωή και στην τέχνη. 


_μουσική χτες, σήμερα ή αύριο; 

Ο συνδυασμός διαφορετικών χρονικών περιόδων που έχουμε ήδη ζήσει, ζούμε ή που θα θέλαμε (ονειρευόμαστε) να ζήσουμε συνθέτει ένα μείγμα επιρροών που εμπνέουν διαφορετικά κάθε καλλιτέχνη. Είναι ένας συνδυασμός του πραγματικού (παρελθόν-παρόν) με το φανταστικό (μέλλον).


_ακούγονται οι φωνές μας;

Η καθημερινότητα μας είναι ένα πλήθος οπτικών και ηχητικών ερεθισμάτων. Η απόρριψη των άχρηστων πληροφοριών και η καταγραφή των χρήσιμων μπορούν να κάνουν τις φωνές μας να ακουστούν και δυνατά και αρμονικά με το σύνολο. Είναι σαν να κάνουμε μίξη και να παίζουμε με συχνότητες. Εμείς διαλέγουμε αν θέλουμε να ακουστούμε και πόσο.

:)

Ανακαλύψτε περισσότερα: www.modifyrecords.com